She competes with no one

Efter endast sex timmars sömn pga spontana kvällsäventyr med Chiellini gick jag upp 07:15 imorse och tog mig till gymmet med två ägg i magen. Förutom en annan tjej som körde squats bredvid mig hade jag hela gymmet för mig själv och det var verkligen heaven. Självklart har jag tappat både styrka, volym och balans eftersom jag inte har kört riktiga squats sen i våras vilket är både irriterande & omotiverande men det är bara att kötta. Jag SKA ta 80 kg i squats och 200 kg i benpress. You'll see. 
 
Utöver det har det inte hänt så mycket nämnvärt. Hatar läkemedelsföretag som helt plötsligt bestämmer sig för att sluta tillverka vissa sorters tabletter. Jag har käkat samma p-piller i nästan 2,5 år och nu har dem, inkl alla likvärdiga slutat tillverkas??? Jag måste få en akuttid hos en barnmorska och börja stoppa i mig helt främmande substanser??? Som kan bidra till att min mensvärk kommer tillbaka samt illamående, depression & finnar??? Alltså knulla er på riktigt.
 
Längtar till torsdag, fredag & lördag då jag har planer med mina favorittjejer <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0