Won't go home without you

Nyss var det midsommar, ännu mer nyligen var det halloween, förra veckan var det julafton och imorgon är det tydligen nyårsafton. Trots att jag både har varit extremt upptagen och haft all tid i världen känns det som att året bara har rusat förbi. Jag har jobbat som en häst, chillat som en sengångare, skrattat massor, gråtit massor, festat en hel del, tränat minst lika mycket, sparat pengar, gjort av med pengar, rest utomlands och varit hemma. En bra balans med andra ord!! Jag har träffat människor som (åtminstone för stunden) har haft en bra inverkan på mitt liv. Att två tredjedelar av dem valde att försvinna från mitt liv är väl också en grej som upprätthåller balansen egentligen. 
 
Årets värsta händelse för mig personligen var definitivt när Cristiano lämnade, vilket på något sätt ändå är skönt eftersom det hade kunnat vara något mycket värre. Jag hade kunnat förlora en anhörig eller någon av mina vänner t ex men där och då krossades mitt hjärta och all glädje försvann. 
 
Sommaren 2018 är utan tvekan den bästa jag har upplevt. Över 30 grader flera månader i sträck, ingen jobbångest, massa fester, fotbolls-VM, midsommar, min födelsedag, Bulgarien, Stockholm, listan kan göras lång. Varje sommar hittills har jag alltid fått en humördipp och mått dåligt i några dagar men jag klarade mig fan utan den denna gång. Helt oslagbart. 
 
Hösten har varit extremt mycket svårare men på det stora hela känns det ändå som att allt har jämnat ut sig till ett riktigt bra år helt enkelt. Något väldigt fint är att nyårsafton 2017 firades med Johanna & Ida och imorgon väntar exakt samma upplägg, jag kunde verkligen inte ha varit mer nöjd. Tack alla inblandade som gjorde 2018 till ett grymt år, nu satsar vi på att göra 2019 minst lika bra!!! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0