Imagine

Har alltså varit ledig i två dagar och inte hittat en enda lucka för att skriva lite. Om vi går rakt på sak så fick jag världens bästa alla hjärtans dag-present då vi vann över PSG med 3-1, visserligen hade vi en jävla tur och returen återstår men ändå så förbannat skönt. Gav även mina ben lite kärlek i form av köttande på gymmet innan jag träffade Jossis och hennes bebis för första gången, så mysigt!!! 
 
Härlig dag på jobbet idag då jag inte bara grinade en utan två fucking gånger. Detta var inte ens pga kunder utan enbart mitt mående som spökade. Vi har gjort lite ändringar nu för att se om det blir bättre men annars kommer jag vara tvungen att sluta. Älskar verkligen mina kollegor som alla har frågat hur jag mår idag men att ha ångest hela tiden, huvudvärk varje dag och sömnproblem varje natt är inte värt det. Förhoppnings blir det lättare men det återstår att se... 
 
Igår var det mormors födelsedag och jag hann inte ens åka till kyrkogården. Det i kombination med att man har mens och är så trött på livet gör ju att man bara vill bli påkörd av en lastbil. Grattis i efterskott på din dag, hoppas du sover gott mitt hjärta 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0