20180104

Godmorgon mina små solstrålar, som ni märker är jag uppe med tuppen för första gången på evigheter. Ska skriva på papper idag eftersom jag alltså börjar jobba på måndag, stryp mig sakta tack.
 
Det är inte det att jag är ovillig att jobba, men under snart sju månaders tid har jag alltså kunnat vara vaken hur länge jag vill, sova hur länge jag vill på morgonen och dessutom ta en nap på två timmar varje dag. FATTA HUR BEKVÄM JAG HAR BLIVIT. 
 
Behöver jag skriva att jag har sovit med smink för att få mer tid nu på morgonen? :-) 
Träffade Jossis igår som är beräknad att föda nästa vecka, så sjukt. Allas liv förändras <3
 
Ska leta upp en Redbull nu, peace 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0