but you don't lie to me

Hello mina solstrålar!!! Tänkte skriva lite snabbt innan jag somnar, kom hem från gymmet för inte så överdrivet längesen och har av oklara anledningar inte hunnit äta, dock måste jag sova strax... Hur sjukt att behöva bortprioritera ett fysiskt behov för ett annat??? 
 
Veckan har faktiskt gått snabbare än förväntat, visserligen är det sjukt mycket information om bryggade routrar, switchar och interna/externa ip-adresser och jag som är både oteknisk och ointresserad av teknik tycker att det är fett svårt OCH tråkigt, men det är bara att kriga. 
 
Tack och lov hamnade jag i en otroligt bra grupp med massa härliga människor vilket är ett stort plus. 
 
Shoutout till min lifesaver som hämtade mig efter gymmet, du vet vem du är <3 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0