Du är mitt ankare

Trots en skämmig match som resulterade i ett uttåg ur cupen och massa nervositet inför provet som gav oss certifikat på jobbet har jag haft en bra vecka. Man skulle ha 80% rätt, gissa vem som hade 80.86% hahaha första gången i mitt liv som jag har tur. 
 
Planerna för dagen var en 20årsfest som tyvärr blev inställd pga tråkigheter, detta gjorde att jag och Ida drog en spontan utgång igår eftersom vi redan hade köpt gottigheter och var in the right mood. 
 
Massa vin, Lamix på scenen och ett fullproppat Upstairs med min favorittjej kan verkligen inte gå fel. Några 08:or drog upp oss till deras VIP-bord och vi blev bjudna på shots, synd att klaga ;) 
 
Träffade min beba idag för en snabb runda på tuna park och därefter bakislunch på donken, fick både fysisk & mental energi. Nu ska jag äta massa tacos ciao 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0