Morgondagen är för långt bort

Två saker jag hade glömt bort under min långa tid som sysslolös: hur extremt trött man är på fredagkvällar och hur otroligt fort en helg går. Kämpade emot tröttheten och träffade min favorittjej i fredags för ytterligare en myskväll med massa mat, prat och skratt. Utöver det har jag i stort sett spenderat resten av helgen i sängen, så jävla skönt och så välbehövligt. 
 
Vill egentligen inte kommentera fotbollen men kan bara inte lämna det osagt. Vi förlorade mot Villareal med 1-0 igår och ligger nästan 20 poäng bakom ligaledarna. Jag brukar försvara Real i alla lägen men nu har jag verkligen ingenting att säga. 
 
I måndags var det två år sen mommo lämnade oss vilket resulterade i att jag grät som ett barn till och från hela kvällen. Hoppas du sover gott min ängel, hasta que nos volvamos a ver. 
 
Var på Tuna i onsdags och köpte tre tröjor, ett halsband och ytterligare en rosa mysdress för totalt ca 450 spänn. Behöver jag säga att jag älskar rea? 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0