27/7-2013

Rubriken står för ett datum som jag alltid kommer att minnas. Datumet när min absolut största dröm blev sann. När jag fick se Real Madrid live. Cristiano Ronaldo. Karim Benzema. Zinedine Zidane. Idag är det F E M hela år sen mina önskningar gick i uppfyllelse. Fem år sen jag upplevde det absolut bästa jag nånsin varit med om i mitt 20åriga liv. Och jag saknar varje sekund från den kvällen. 
 
Endast lite mer än två veckor har passerat sen mitt hjärta krossades när Cristiano lämnade. Det har inte läkt än och jag kan fortfarande knappt se spelarna på bild eller läsa nyheter om dem utan en klump i magen och en gråt som vill ut. Det är så fruktansvärt för jag känner verkligen hur hela min kärlek till laget mattades av lite när han lämnade, den lades på is. Förhoppningsvis kommer den tillbaka så småningom, när mitt Madridhjärta inser att Ronaldo inte kommer tillbaka. Men att laget är större än spelaren. 
 
Sen jag kom hem har jag spenderat all min vakna tid i solstolen, på bryggan och i sjön. Jag har inte badat såhär mycket på flera år men det finns verkligen inga andra alternativ när det är såhär fruktansvärt varmt. Trots att jag klagar hela tiden och svettas från alla porer i min kropp så älskar jag det och vet att vi kommer att sakna det i vinter. Därför passar jag på att underhålla min bränna och ladda så mycket D-vitamin som möjligt!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0