But I'm not the only one

Dagen efter mitt hjärta krossades när Cristianos flytt blev officiell var det dags för picknick i parken. Fint väder, chips och massa alkohol tillsammans med mina favorittjejer samt Chris Kläfford på scen kunde verkligen inte gå fel och det gjorde det inte heller. Att Kroatien dessutom slog ut England gjorde det hela ännu lite bättre och det blev verkligen en otroligt bra sommarkväll. 
 
Efter fyra timmars sömn och ingen frukost i magen tog jag mig till gamla stan igår morse för att göra fransförlängning som blev superbra!! Så himla skönt att knappt behöva sminka sig, speciellt nu när jag åker utomlands på måndag <3 
 
Om några timmar ska jag möta brudarna från jobbet och senare ikväll blir det chillkväll med min brud #1. Puss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0