Every sky was your own kind of blue

Halloj allihopa! För 24 timmar sen levde man loppan och nu ligger man här lite halvdöd och uttorkad i sängen, kontraster... 
 
Krökade med Johanna, Bella, Ida & Christa hos mig igår innan vi fick finbesök av fyra sexbomber från Södertälje. Efter att jag hade snusat spydde jag redan innan klockan hann slå 22 (hehe) vilket innebar att det inte blev så jättemycket alkohol efter det för min del, men shit vilken natt vi hade!! Dansade i soffan och skrattade så jag grät flera gånger, njöt av stämningen musiken drickan och framförallt sällskapet. Grabbarna Grus drog runt 3 och vi däckade strax därefter, denna dag har enbart spenderats i sängen vilket är så jävla okej. 
 
Ska hälla i mig ytterligare några deciliter tropisk juice och sen sova, ska träffa Bella imorgon och SNÄLLA kan nån göra så att detta fuktiga väder försvinner??? Aja tack för kvällen/natten mina älsklingar 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0