Wanna be in demand

Man vet att man har druckit lite för mycket när klockan passerat 18 och man fortfarande ligger i sängen. Igår stod alltså mitt födelsedagsfirande på schemat med alla mina favorittjejer som hade köpt ballonger & serpentiner osv, som jag älskar er. Förade hos Bella med planen att fortsätta på Gränden som tyvärr inte blev av. Jag spydde på donkenparkeringen och endast hälften av oss kom in pga äckliga maktmissbrukare som kallar sig vakter. 
 
Istället hamnade jag, Johanna & Ida på ett hotellrum med stockholmare där vi drack rödvin och körde drinking games (läs: jätteoklart). Köpte mat för 250kr på donken där jag även träffade en rolig filur som jag hängde med i ett par timmar innan jag däckade bredvid min sovande lilla ängel. 
 
Att vi inte kom in på krogen var en fet besvikelse men på det stora hela var det ändå en bra kväll och jag är framförallt så lyckligt lottad över att ha mina fantastiska brudar!!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0