Hela vägen för gul och blå

Hola! Leker tacktalare på Oscarsgalan men vill bara börja med att tacka alla delaktiga på min födelsedag, för alla presenter & gratulationer. Sötaste tjejen i kassan på Systemet som sa grattis till mig <3
 
Dagen efter var alltså midsommar som spenderades med Ingrid & Bella. Gjorde kransar, åt middag och drack sjuka mängder innan vi hamnade på fest i både Råbergstorp och slutligen i Stenby. Tog ytterligare en runda dit lite senare på natten när bekräftelsebehovet kickade in, träffade Chiellini och var hemma vid 04 ungefär. Vi tog våra första shots runt 14 och dom sista efter 01 någon gång så att jag blev fruktansvärt full var kanske inte så konstigt. 
 
Igår stod myskväll med min andra halva på schemat och den blev självklart extremt bra. Åt kinamat, chips & godis, kollade Sverige-Tyskland (jävla Kroos, jävla Durmaz, jävla målvakt) och bara chillade. Har inte skrattat så mycket på evigheter och fick världens finaste presenter, tack för allt & tack för att du är du. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0