Pussy so good his ex still wanna fight me

Att vädret påverkar ens humör stämmer verkligen för shit vilka bra dagar jag har haft!! Gårdagen spenderades med Johanna då jag gjorde av med ca 1500 kr på kläder, underkläder, skor & alkohol (ja det var löning).
 
Ingen missade väl att Sverige krossade Mexico med hela 3-0 vilket innebär att vi gick vidare till åttondelsfinalen. Även Portugal gick vidare och möter Uruguay på lördag kl 20, så fucking klart ska jag festa då och riskerar att missa mitt livs kärlek göra sin sista match i en "turnering" som denna (Gud förbjude). 
 
Denna dag har enbart ägnats åt solande och badande med världens bästa mamma, så himla skönt att bara få en dag för oss själva när temperaturen dessutom överstigit 30 grader. 
 
Jag beställde en tröja från Concrete Humanity för ett tag sen och fick hem fel färg, gjorde ett försök och mailade dom och vet ni vad? Idag fick jag hem rätt tröja, plus en annan tröja, tre armband OCH ett handskrivet brev som kompensation. Så backa Concrete Humanity alla mina följare <333 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0