solo

Är ensam hemma, hungrig och förkyld. Stod och diskade för en timme sen och fick en dejavu när jag insåg att jag är på nästan exakt samma ställe som för ett år sedan. Arbetslös, utmattad och utan några planer. Den enda skillnaden är de ca 35 000 kronorna på mitt konto som gör att jag faktiskt kan njuta av det. Jag har slitit som ett djur hela våren för att kunna leva life nu i sommar - klart som fan att jag tänker göra det. 
 
Får damp på mig själv än en gång, ville ha fransförlängning till min födelsedag men självklart är alla salonger fullbokade tills början på juli. Trots att över 365 dagar har passerat är jag precis lika osmart som förra året när jag väntade till veckan innan studenten (!!!!!!) för att boka tid. Tackar fortfarande gudarna för att jag lyckades. 
 
Fatta att VM börjar denna vecka, som jag har längtat <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0