Tell me why I can't get no relief

Godmorgon!! Det är fredag, solen skiner och min förkylning börjar sjunga på sista refrängen. Gårdagen spenderades i Västerås med min andra & bättre halva. Gjorde av med ca 1000kr på bl a påslakan, doftljus, underkläder och en Sverigetröja. Behövde jag nått av det? Nej. Ville jag ha det? Ja. Har jag all rätt att unna mig saker? Fuck yes. Skrattade från hjärtat för första gången på länge, tack beba för en underbar dag. 
 
På onsdagkvällen fick jag finbesök av Mr A och jag är fortfarande sliten pga för få timmar sömn, kan även ha att göra med min förkylning men helt klart värt det oavsett vad. 
 
Har laddat ner Tinder igen med enda syftet att hitta en midsommarfest, hur desperat hahaha. VM började igår när ryssarna körde över Saudiarabien med 5-0 och ikväll väntar matchen som jag har längtat efter mest, nämligen Portugal - Spanien!!! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0