Whatever helps you sleep at night

Efter gårdagens fantastiska festande med mina bästa brudar är det skämskudden på som gäller för min del. Jag ville bli riktigt full och vi kan nog alla hålla med om att jag lyckades. Förfestade hos Bella innan vi fortsatte på Gränden där jag bl a slog huvudet i ett staket, nästan bröt mitt finger och raggade på Adams kompis. Sov inte en sekund inatt eftersom jag roade mig med annat, but a wise girl doesn't kiss and tell ;) 
 
Åkte nyss till donken eftersom jag verkligen craveade chicken nuggets, mitt finger är 2 ggr så tjockt som normalt och kan varken böjas eller sträckas ut men jag har seriöst ingen aning om vad som orsakade det. 
 
Har försökt njuta av värmen idag men det är verkligen komplett omöjligt när man mår illa och har huvudvärk, men aja ska inte tycka synd om mig själv. 
 
Tack Ida, Christa & Bella för världens bästa kväll, nu taggar vi inför sista veckan på mitt jobb!!! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0