Ingen här som dig

Vodka i överflöd och ett fullproppat Upstairs tillsammans med min absoluta favoritmänniska kunde verkligen inte gå fel och det gjorde det inte heller. Lägg dessutom till att Lani Mo som är min number one när det kommer till svenska artister hade en spelning där, gissa vem som skrek varje ord i hans låtar och lyckades ta en bild med honom??? 
 
Trots att Johanna halkade på stan och jag ramlade i min port klarade vi oss utan några större skador, livet på ostadiga ben alltså.... 
 
Har ändå mått bättre än förväntat idag, var på Lager157 med mami och fick med mig hem tre välbehövliga tröjor. Förutom det har jag kollat på Beck och druckit ca fyra liter vatten, tack för en otroligt grym kväll (som vanligt) mitt lilla hjärta 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0