Always keeping it real

Trots att jag fick jobba över både i måndags och nu ikväll är jag faktiskt inte bitter, mycket tack vare att jag & underbaraste Allie jobbar samma pass hela veckan men även för att det är fredag imorgon samt att det vankas utgång med mina babes i helgen!!
 
Den största anledningen till frånvaron av min bitterhet är dock något helt annat... Jag och mamma har nämligen bokat en resa till Bulgarien i sommar och ni anar inte hur fucking skönt det ska bli. Åtta veckor kvar på detta skitjobb kan jag definitivt stå ut med när jag vet att sol, bad & värme väntar på mig. 
 
Men nu ska jag inte bli alltför positiv för då blir jag väl påkörd eller något under morgondagen som drar ner mig under ytan igen, natti 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0