Där habbarna dämpar din ångest

Glöm varje stavelse i meningen "jag har inte råd att vara sjuk". Gick upp kl åtta imorse för att ringa och sjukanmäla mig, kröp ner i sängen igen och har legat här sen dess. Visserligen är jag inte dödssjuk, men om jag fortsätter att pressa mig själv och min kropp trots min brutala förkylning kommer det ta 1027261 år innan jag blir helt frisk. Endast massa rationalisering och jag får damp på mig själv för man ska inte behöva ursäkta sig för att man mår dåligt. "yolo, alla behöver vila" som Sofia sa. 
 
Igårkväll grillade vi för första gången på detta år, åt champinjoner med hela ansiktet och drack mangocider, livet har sina bra stunder <3 
 
Förhoppningsvis är jag tillräckligt frisk för att kunna träna imorgon för jag känner verkligen hur min booty blir mindre & mindre, inte sådär jättenajs när det är bikinisäsong om mindre än två månader. 
 
Avslutar alltid mina inlägg med att jag ska sova?? Men aa ni kan ju gissa vem som ska sova middag nu byeee
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0