Hellre du än jag får smaka krut

Efter fyra dagars ledighet var det värre än nånsin att komma tillbaka till jobbet och jag hade sån påtaglig ångest att jag mådde illa imorse. Passet i sig gick ändå helt okej eftersom i stort sett alla mina favoriter jobbade men jag börjar ändå må så fruktansvärt dåligt. "Börjar" var helt fel ordval då jag har mått dåligt pga detta sen i januari och trots att det bara är ett fåtal veckor kvar så är jag extremt nära på att säga upp mig, för det är verkligen inte värt att ta död på sig själv för lite pengar. 
 
På tal om pengar så gjorde jag av med ca 800kr i måndags när jag & mami tog en snabb tur till tuna park och Ö&B. Visserligen köpte jag några presenter men jag borde kanske lära mig att hålla lite hårdare i mina pengar. Denna tanke fightas med rösten i mitt huvud som säger att jag är värd det och att jag får unna mig själv. Ilandsproblem när det är som värst mina vänner. 
 
Så sjukt kort tid kvar till finalen och jag får snart psykos, H U R ska jag kunna jobba på lördag när jag inte kommer kunna tänka på nått annat? 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0