Hon dansar vidare i livet

Efter pizza, chips och oändliga mängder apelsinjuice börjar jag äntligen bli återställd efter den fantastiska gårdagen. Förade hos Bella med hela mitt gymnasiegäng, lyssnade på vår spellista från studenten, körde drinking games, pratade, skrattade, dansade och bara njöt.
 
Festandet fortsatte på Gränden där jag bl a dansade vals med en 40åring och skrattade tills jag grät, träffade på ett gammalt ragg och skrek ut texten i alla Aviciis låtar. Efter lite sedvanligt drama utanför krogen var jag hemma runt 3, dock somnade jag inte förens efter 5 då Chiellini och jag åkte till Vilsta och kedjerökte medans solen gick upp. Trots att jag var helt död och fortfarande full var det fruktansvärt mysigt. 
 
Om 45 min är det El Clasico på bortaplan men jag orkar knappt engagera mig, Barca har redan vunnit ligan och den enda viktiga matchen är CL-finalen den 26e maj. Hade glömt bort hur fort en ledig helg passerar, men jag får ändå tacka alla inblandade som gjorde att den blev världsbäst!!! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0