soy un puto

Alltså jag är typ förundrad över vilken otroligt bra helg jag har haft, vilket var precis vad jag behövde efter en jobbig vecka. Fredagskvällen spenderades med Johanna i soffan med massa friterad kyckling, chips & godis. Efter en alltför lång tid utan hennes sällskap var det som ren medicin för själen och det enda dåliga var att kvällen passerade alldeles för fort. Efter ett benpass på lördagsmorgonen träffade jag Jossis och Wincent som redan är fyra månader, helt sjukt att jag som aldrig har gillat bebisar är helt förälskad i honom. 
 
Resten av helgen har jag spenderat i en solstol, med enda undantaget när jag och Adam tog årets första dopp utan att först känna hur kallt det var i vattnet. Utöver det har jag även sovit en hel del och dessutom grillat två dagar i rad, med andra ord en helt perfekt helg. 
 
Tackar gudarna för att jag är ledig även idag och imorgon, endast fem dagar kvar till finalen och jag börjar fan bli nervös på riktigt nu. Puss 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0