You'll find another life to live

Mitt livs näst sista kvällspass på Telenor slutade med 40 min övertid och ni anar inte hur fucking skönt det ska bli att dra ifrån det där stället. Efter lite förväntat krångel från min chef fick jag igår bekräftat att fredagen den 8/6 blir min sista dag och jag räknar verkligen sekunder. Det enda jag kommer sakna är mina underbara kollegor men man kan ju alltid träffas på andra ställen ;) 
 
Något som gjorde denna dag ännu lite värre var ett fruktansvärt oväntat besked, nämligen att Zidane avgår som tränare. Han kom till Real när vi som mest behövde honom, inskänkte hopp i spelarna, fick respekt och byggde upp ett vinnande lag. Han skrev historia. Efter flera fantastiska år lämnar han utan minsta lilla förvarning och jag fick verkligen hjärtklappning när jag läste det. Ingen kommer att kunna ersätta dig, du är en legend som ingen kan jämföras med och vi har dig att tacka för allt. Grande Zizou. 
 
Kvällen imorgon kommer också att spenderas på mitt härliga jobb men på lördag ska jag träffa mina efterlängtade tjejer vilket får bli min motivation <3 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0