and I hope you'll be happy now

Jag är en sån där som hatar hela konceptet med  Black Friday samtidigt som jag är alla butiksägares våta dröm då jag ä l s k a r att shoppa. Köpte skor förra veckan och var tvungen att klicka hem ytterligare ett par från livets sida (bakk Footway), tidig julklapp till mig själv eller nått. 
 
Gick upp 07:30 idag för veckans andra benpass, det enda som går framåt just nu verkar vara squats och utöver det står livet still. Igår blev en 20åring av med sitt liv när han blev ihjälskjuten med flera skott mitt i Nyfors. Tänker inte spekulera om något eventuellt motiv bakom men det är så fruktansvärt tragiskt, ingen mamma förtjänar att förlora sitt barn. 
 
Utgången förra helgen var fantastisk som vanligt, förade hos mig med Bella & Tuva samt två Skiftingekillar och stötte på Johanna från mitt gamla jobb på krogen, vilket resulterade i att jag hängde med henne resten av kvällen <3
 
Imorgon ska jag träffa min baby!!! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0