Be alright

Sliten men samtidigt förvånansvärt pigg Sanna som skriver efter gårdagens bravader. Jag, Bella & Calle drog shot efter shot efter shot innan vi tog oss till krogen där jag stötte på mina gamla barndomsvänner som jag inte har träffat på minst åtta år. Hängde med dom och levde loppan som vanligt, hamnade på efterfest på Söder och efterefterfest på Norr innan jag slutligen var hemma vid 05:30. Har några minnesluckor och det mesta var väldigt oklart men givetvis blev det en fantastisk kväll/natt, så tack för det alla inblandade och framförallt Bella <3 
 
Fredagskvällen spenderades med min baby J på bästa möjliga sätt med massa mys, en perfekt helg med andra ord. 
 
Utöver det så förlorade vi med 5-1 mot Barca, som väntat fick Lopetegui sparken och ersattes av Solari. Har övningskört som ett djur, tränat, shoppat och sökt jobb som vanligt. Om någon arbetsgivare läser detta kan ni ju holla at me!! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0