If I was bulletproof I'd love you black & blue

Trots fredagkväll och en klocka som inte ens slagit 21 skulle jag fan kunna gå och lägga mig redan nu, livets sorgliga stunder hahaha. Imorgon blir det dock andra bullar då utgång står på schemat för jag vet inte vilken gång i ordningen denna höst!! Jag som trodde att 2017 var mitt främsta festår hittills men 2018 slog det med hästlängder ;)
 
Har hunnit med två rygg/bicepspass och ett benpass, träffade Johanna i onsdags och fick tillbaka lite livsglädje samt Bella igår då vi tog en runda på Tuna Park. 
 
Efter ca fem månader har jag tagit bort mina fransförlängningar och det enda positiva med det är att jag typ kan borra in halva ansiktet i kudden när jag sover på mage, annars finns det inga fördelar och jag ser ut som ett hemlöst spöke igen. Men plånboken blir nöjd iaf <3 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0