you've probably never loved someone

Fick vara frisk i typ en månad innan det var dags för sjukstuga igen och denna gång ca 10 gånger värre. Har hög feber 24/7 och min kost har bestått av mandariner & juice dom två senaste dagarna, hejdå muskler. Var tvungen att avboka min körlektion samt att planerna för helgen förstördes :( 
 
Förra helgen bestod av ren kvalitetstid då jag hade myskväll med Johanni på fredagen, myskväll med Bella på lördagen och "myskväll" med Bonucci på söndagen. Helgen slutade inte lika bra som den började men boys will be boys som man brukar kunna säga för att ursäkta deras beteende. 
 
Har inte sett Cristiano spela en enda gång sen han lämnade, kollade på Juventus - Valencia i tisdags och det tog mig seriöst två sek innan jag började storgråta. Som jag älskar & saknar dig och vill att du ska komma tillbaka. 
 
Bild från Bulgarien när ens största problem var att hålla tuttarna på plats ;) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0