It's like the morning after ecstasy

Tolka helst inte rubriken boktavligt talat då det endast är en line från en låt, om man däremot byter ut ordet ecstasy mot tequila stämmer den till 100% ;)
 
Lät inte min brutala hosta hindra mig från att ha en underbar kväll/natt. Förade hos mig med Ida, Bella, Christa & Calle innan vi drog till en annan förfest vid Tunavallen och sist men absolut inte minst, till krogen. Drog shots och hindrade två killar från att literally börja slåss OM MIG, dansade som aldrig förr och skrattade ännu mer. Träffade inte bara en, två eller tre utan FYRA av mina freaking fans eller vad man nu vill kalla dom, livet som kändis (eller hoe). Det beundransvärda är att jag har en fett bra relation med alla så det blev aldrig obekvämt. Efter att jag hade stoppat fingrarna i Bellas hals och hjälpt henne att spy hängde jag med Chiellini ett tag innan jag däckade. Tack för en fantastisk natt alla inblandade!!
 
Som väntat efter skrikande, sjungande och x antal cigg blev min hosta ca åtta gånger värre men det är bara att gilla läget. Vi förlorade mot Moskva i tisdags och jag trodde att botten var nådd, det var den inte för vi förlorade mot Alaves igår. Fyllt på fransar och gjort riskettan. Tränat. Gjort om mitt rum som blev sinnessjukt bra, anställ mig som inredare någon?? 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0