Let him fall victim to them nothing ass bitches

Jag är frisk!!! Visserligen i världens sämsta allmäntillstånd eftersom jag inte rörde en muskel på 20 dagar men. jag. är. frisk. Detta firades med ett ruskigt benpass och ett ännu värre bicepspass dagen efter, träffade även Bonucci i onsdags för första gången sen i somras och det var muy bien. Igår fyllde Adam 23 år så dagen ägnades åt att fira honom, grattis världens bästa bror!! Du är inte bara mitt syskon utan även min bästavän & förebild och jag är så tacksam över att du finns. 
 
Lite senare kom gummorna till mig för en myskväll med tacos, vin och massa prat och skratt. Först var tanken att vi skulle gå ut men då ingen riktigt var i form för det bestämde vi oss för att bara chilla istället vilket var exakt vad jag behövde.
 
Idag står el clasico på bortaplan på schemat och fast jag inte vill spekulera tror jag på kryss eller förlust för vår del. Nu ska jag gå upp och äta tacorester till frukost innan jag därefter tar mig till gymmet ;) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0