because insanity is brutal

Buenas noches, long time no see eller nått! Egentligen inte då det endast har passerat två veckor men ändå..... Största delen av dessa två veckor har varit bland det värsta jag har upplevt, med dagar präglade av ångest & tårar. Som vanligt går jag inte in på detaljer men det handlade framförallt om ovisshet, och nu vet jag att saker inte var så illa som jag hade befarat. Tänker dock inte andas ut helt förens på onsdag men aja nu ska jag sluta teasa. 
 
Utöver det har jag alltså röstat för första gången vilket inte gjorde nån skillnad eftersom sossarna vann igen, fyllt på fransar, hängt med Jossis, övningskört en hel del, tränat ännu mer och slängt in ett par jobbansökningar. 
 
Det mest nämnvärda är ändå tiden jag har spenderat med Johanna för hon är verkligen min livsglädje, kommer aldrig kunna tacka dig nog för att du stöttar mig i alla jobbiga stunder och tar dig tid till att lyssna på allt mitt ältande. En shoutout även till Ida som stöttade mig otroligt mycket under dessa veckor, vad vore jag utan er? 
 
Idag för ett år sen åkte vi till Spanien vilket innebar lite gladare miner då än nu, men better times will come och vi kommer att bli glada & avslappnade och få känna värme & sand mellan tårna igen. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0