When all is said and done

Som jag nämnde sist stod firande av morfar på schemat igår eftersom det var hans födelsedag, så ett otroligt stort grattis till den främsta krigaren jag känner. Alla pensionärer i allmänhet borde tackas, hyllas, lyftas upp, få höjd pension. TACK för allt ni har gjort.
 
Efter det spenderades resten av kvällen med min absoluta favorit, behöver väl inte ens skriva att det är Johanna men ifall nån skulle få för sig nått annat så NU VET NI. Det är så sjukt för natten efter att vi har sovit tillsammans sover jag alltid dåligt, det är verkligen som att hela min kropp saknar henne hahaha. 
 
Benen fick sig en omgång på förmiddagen då gympasset bestod av squats, benpress, raka mark, glutepress, "gynstolen" samt stående donkeykicks med fria vikter eller vad man nu ska kalla dom. Tack & lov hämtade pappa mig eftersom jag knappt kunde gå, storhandlade och övningskörde en lång omväg till landet i spöregnet.
 
Har hittat en otrolig sida med skor för grymma priser som kommer att bli min ekonomiska undergång, beställde två par vita Nikeskor i onsdagskväll och hämtade ut dom idag, vem sa att pengar inte kan köpa lycka??
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0