I don't wanna die too young

Började skriva ett inlägg i fredags men eftersom jag hade en jobbhelg framför mig lät jag så himla bitter (med all rätt) så jag raderade det. Helgen passerade ändå relativt smärtfritt, mycket tack vare att min favoritkollega hade exakt samma pass som mig. Högreppade squats & hipthrusts på gymmet i lördags innan jag och mamma köpte hem kinamat och myste resten av kvällen <3 
 
Älskar min gula bikini så mycket att jag var tvungen att köpa en likadan i orange, kan starkt rekommendera den här sportbh-liknande modellen för den är otroligt smickrande!! Att man dessutom ska lägga till lite mer bläck på ryggen nästa vecka gör ju inte saken värre. 
 
Idag är jag äntligen ledig vilket innebär återhämtning och kvalitetstid med Adam, därefter jobbar jag ons-tors och sen börjar nedräkningen till lördag då jag ska träffa mina älsklingar ;) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0