Last hurrah

"Varför vara ledig när det är bra väder och lönehelg när man kan jobba?" said no one ever men denna mening går på repeat i mitt huvud eftersom det är vad jag gör i helgen. Jobbar. 
 
Är riktigt bitter för tillfället för jag är så trött på vissa människor men jag försöker verkligen hålla humöret uppe, till min stora lycka hann jag köpa biljetter till Atletico - Juventus på Friends i sommar så nu ber vi till alla gudar att Ronaldo följer med. Självklart blir det grymt att bevittna två av världens största lag men han är ju den främsta anledningen till att vi ska dit och jag går fan under om han inte är med. 
 
Att jag dessutom landar i Cypern ganska exakt den här tiden om 21 dagar är ytterligare en anledning till att göra sig av med all negativ energi och endast fokusera på det ljusa, glada & positiva. Tvingade fram all min viljestyrka och drog till gymmet direkt efter jobbet, mamma ba "är det inte skönare att komma hem och bara ta det lugnt?" och jag ba "jo men det är inte skönt att ha en platt röv när man är utomlands" hahaha så motiverande. Natti 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0