Que va

Min nya grej verkar vara att endast skriva när ledighet väntar mig, kanske för att det är enda gången jag kan låta någorlunda positiv hahaha. 
 
Det tog mig seriöst 2,5 dygn innan jag var återställd efter lördagens bravader, då vet man att ens alkoholtolerans har sjunkit. Har gått och blivit förkyld som en gris vilket inte är optimalt när man har ett fysiskt jobb men än så länge går det att hålla ut. Veckans bästa var i tisdags när jag & Johanna hängde på Blue Lotus för att bl a utöka min ryggtatuering, hade förträngt hur fruktansvärt ont det gör men det var värt varje sekund. 
 
Någon träning har jag varken hunnit eller orkat med men en vacker dag så... Nu ska jag sova i 71629 timmar godnatt 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0