we need Novacane just to stay awake

Självaste påskafton och Sverige har levererat över 20 grader och sol flera dagar i rad, att jag dessutom hade myskväll med mitt hjärta igår och har ledig helg gör ju inte saken värre!! 
 
Gymmade imorse för första gången på länge, spenderade några timmar i solen, sängen och med min familj innan dagens andra pass blev av nu ikväll då mina biceps fick sig en omgång. 
 
Utan dåligt samvete har jag ätit ca fyra kg godis idag men efter denna helg ska jag utesluta allt sånt och dra ner på kolhydrater eftersom det numera är mindre än en månad kvar tills jag åker till Cypern ;) 
 
I torsdags var det två år sen jag fick mitt hjärta krossat och jag hade inte en enda tanke på det på hela dagen, vilket var förvånande men så jävla befriande. Time will heal, with pain comes strength, what doesn't kill you makes you stronger osv osv. Glad påsk gummor 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0