I need to get you alone

Ett 5-timmarspass kvar innan ledig dag efter att ha jobbat i helgen och aldrig har jag längtat så mycket efter att få sova ut. Att jag ska till Stockholm i helgen för att se Atletico - Juventus samt att Johanna kommer hem från Finland idag är det som håller mig ovanför ytan just nu. Galet att det redan är fyra månader sen jag köpte biljetter och sex år (!!!) sen jag såg Ronaldo sist, kärlek & lojalitet mina vänner <333
 
Utöver en helvetes massa jobb har jag hunnit med att sola & bada eftersom det äntligen blev lite sommar. Träffade Jossis i tisdags, på kvällen kom min Västeråsbabe och på onsdagen hade jag reunion med mina Telenortjejer. Helgen ägnades åt jobb men på lördagkvällen tog jag, Bella & Ali en runda på stan pga Rix FM där vi bl a åkte världens läskigaste karusell...
 
Har även bokat en till kryssning med min älskling, fixat fransar och köpt en ny lur!!! Det var nog allt jag hade på hjärtat, himla spännande att läsa om mitt himla spännande liv va? Men fick lust att skriva lite. Ciao 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0