ICC 2019

Vet inte hur jag ska kunna beskriva gårdagen för orden räcker inte till. Jag, pappa och 49750 st andra befann oss på Friends Arena för att kolla på matchen mellan Atletico och Juventus och det är bland det absolut bästa jag nånsin har upplevt. Jag som hade varit nervös hela dagen grät som ett barn när Cristiano kom in på plan, publiken skrek så fort han nuddade bollen och hela arenan exploderade när självaste Buffon kom in i andra halvlek. Det var magi, eufori, galenskap, så mycket kärlek och passion.
 
Vi hade riktigt bra platser och matchen var oväntat bra trots att Juventus förlorade. Det var så mycket känslor och jag ryser av bara tanken. Nu kan jag lägga till Dybala, Mandzukic, Higuain, Bonucci, Chiellini, Buffon och Costa i listan av eliterna jag har sett live. Världens bästa spelare, världens bästa sport och världens bästa sällskap. Cristiano Ronaldo, jag älskar dig mest av allt. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0