Men jag önskar att vi aldrig träffats

Ledig helg, kryssningsdags och alarmet ställt på 09:15, och vad gör jag? Vaknar klockan 7 :-) 
 
Mötte mina älskade Ida & Tuva igårkväll och åt underbar pasta på Grappa, och idag får jag alltså spendera ett helt dygn på en båt med den bästa människan jag vet. Kunde ha varit värre. Fixade fransarna i onsdags och mitt appointment som innefattade nålar men inte bestod av att gadda mig var fillers!! Har velat fixa mina läppar under så lång tid och nu blev det äntligen gjort och jag är så jävla nöjd. Hållbarheten är tyvärr inte den bästa efter första gången så känns redan som att allt har gått ut (vilket det inte har men man vänjer sig så fort) men jag ska göra det igen om två veckor. 
 
Att finna sig i att det jag hade längtat efter så länge var över och att jag kanske aldrig kommer se Cristiano live igen var så äckligt jobbigt, jag grät seriöst flera dagar i rad efteråt. Man skulle ju behöva x antal terapisessioner hahaha. 
 
Aja inga sura miner idag för vi ska äta gott, dricka mycket och dansa hela natten!! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0