Every day of the week Imma do you like I want to

Lill-lördag, planer med tjejerna ikväll och ledig dag efter min jobbhelg, kunde verkligen ha varit sämre. Dock har jag mensvärk och det regnar men aa nu ska vi vara positiva. Idag har jag försökt bygga biceps och ätit pasta med hela ansiktet, i lördags hängde jag med min Västeråsbabe och på fredag ska jag träffa min babe nummer ett. 
 
Portugal vann hela Nations League så min man fick lyfta trofén ytterligare en gång, svenska damerna vann mot Chile igår medans herrarna torskade mot Spanien i EM-kvalet. Vet att ni älskar mina proffssummeringar hahaha, man kanske skulle bli fotbollskommentator. 
 
Måste bara berätta att en snubbe från stan addade mig och inledde konversationen med "vart har du varit hela mitt liv? Min vän som du är vän med på facebook tipsade om dig, han visade upp dig och jag blev lite nyfiken". Sen när blev jag en fucking tavla som man kan VISA UPP? Att vår gemensamma vän är någon som jag faktiskt brydde mig om förut och har träffat flera ggr är ännu värre. Vet inte om tanken var att jag skulle bli smickrad men nehejdå, jag blev bara äcklad & avtänd. 
 
Annars då? På jobbet har jag fått höra att jag ser trött ut, att jag är smidig som en apa (???) och att jag är "en riktig liten tuffing". Your love makes me strong, your hate makes me unstoppable osv osv. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0