I'll rule your kingdom

Tjena hallå hej, lagom sliten gumma som skriver efter världens bästa kryssning med världens bästa tjej. Trodde hela kvällen var förstörd eftersom en psykopatisk Etuna-fuckboy som en gång i tiden hade mitt hjärta var på samma båt som oss, men över min döda kropp att jag skulle låta det hända. Vi åt god middag och drack shots hela kvällen, skrattade och dansade hela natten med alltifrån 40-åriga polacker till shufflande småkillar. Vi var odödliga, snyggast i världen och jag ville bara stoppa tiden. Tack Johanna och alla inblandade för en oförglömlig kväll, det måste vi göra om. 
 
Förutom att jobba i veckan hann jag även med att träffa Ida & Tuva för en picknick i stadsparken, tack mina hjärtan för den fina presenten och tack alla andra som på ett eller annat sätt uppvaktade mig på min födelsedag. 
 
21 år alltså men inte ett dugg klokare för det, men man ska verkligen bara leva i nuet och göra det som känns rätt för stunden, vilket var exakt vad jag gjorde på båten. Sen låter jag resten vara osagt ;) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0