Nicotine in my blood

Min definition av himmelriket just nu? Att få sova ostört i sisådär 11 timmar och vakna upp i ett tomt hus utan att behöva prata med någon. Och det är exakt vad jag har gjort. Och det var så välbehövligt så jag ryser nästan av tanken. 
 
Min födelsedag, midsommarafton & fredag imorgon, och mina underbara planer vet ni ju redan. Kommer vara mer bitter än vanligt för jag hatar verkligen att jobba kväll men DET FÅR GÅ. Allting går. Dessutom blir jag "firad" av min familj på lördag, det är kryssningsdags med Johanna nästa helg och utgångsdags med mina tjejer om tre veckor. Så visst har jag grejer att se fram emot, bara att det inte sker på själva födelsedagen. 
 
På tal om min älskling så träffade jag henne både i fredags och igår, du är verkligen den som gör livet värt att leva. Gymmade efter jobbet i tisdags och trots endast en banan i magen satte jag nytt pb i både hipthrusts & raka mark, vem är som mig? 
 
Glömde nämna att Hazard äntligen är officiell, som det har spekulerats och som vi har längtat. Nästa gång jag skriver är jag alltså 21 år (hej åldersnoja) men på jobbet får jag fortfarande höra att jag inte ser ut att vara mer än 15 (????) så det kanske är lugnt. Glad midsommar och grattis i förskott till mig!! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0