They keep telling me "girl you'll be fine"

Rödare dag än nationaldagen som infinner sig imorgon får man leta efter, trots det ska jag jobbajobbajobba som vanligt. Ingen större förlust för min del, nått som däremot blir jobbigt är midsommarafton som dessutom är min fucking födelsedag, då ska jag nämligen jobba kväll som är ca det värsta som finns. 
 
Aja ska inte deppa ihop för det, träffade Bonucci igårkväll och innan det bokade jag & beba kryssning till helgen efter min födelsedag så vi får fira då!!! 
 
Idag har det varit närmare 30 grader, jag har svettats närmare 2 liter och druckit närmare 4 liter vatten. Och imorgon ska det bli ännu varmare. Hehe. FÖRSÖKER att inte klaga för jag både älskar och behöver sol & värme men det är riktigt jobbigt emellanåt. Får försöka lite hårdare haha. 
 
Vet inte hur många gånger jag hade ångest, deppade och grät förra veckan för det kändes så äckligt jobbigt att vara hemma igen, men nu har jag ändå kommit tillbaka in i rutinerna. Dessutom har jag & mamma redan pratat om att det fortfarande är varmt på Cypern i september så man vet aldrig vad som händer i höst ;) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0