I've been on his mind

Solen skiner, det är fredag imorgon och jag är ledig i helgen för första gången på fem veckor. Att jag dessutom ska träffa min baby imorgon och i skrivande stund håller på att planera en utgång med mina girls gör att livet är extremt värt att leva just nu. 
 
Pga lite mat och ingen träning alls har jag tappat sju (!!!) cm runt röven på bara några veckor, så det är verkligen bokstavligt när jag säger att jag har jobbat arslet av mig. Körde legday i söndags, igår och ska göra det på lördag as well för snart som attan är det bikinidags så det är bara att börja kriga. 
 
Har inte nämnt fotbollen alls men vi åkte ut ur både CL & cupen innan världens bästa Zidane kom tillbaka som tränare, så nu hoppas vi att vindarna vänder. Har även hunnit med att sola, köpa min efterlängtade gula bikini och boka tatueringstid i veckan så i april lägger jag mig under nålen igen för första gången på ca 2,5 år, spännande va!! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0