early mornings

Drog en lättnadens suck när jag insåg att jag bara har tre 5-timmarspass kvar att jobba innan jag åker, men säg den lycka som varar... Skulle jobba 16-21 idag men när självaste chefen ringde och frågade om jag kunde komma in och jobba 7-10 också vågade jag inte säga annat än ja, och nu dör jag tröttdöden. 
 
Är fortfarande inte helt återställd från i lördags när vi firade Bella, jag som skulle ta det lugnt "råkade" bli svinfull och satte mig spontant på en buss till Västerås där jag spenderade några timmar hos min babe innan han skjutsade hem mig. Har gjort roligare saker än att jobba dagen efter men jag överlevde. 
 
Har även hunnit göra fransförlängning inför Cypern och träffat min livsglädje, sjukt att det är tre månader sen vi bokade och nu åker vi den här veckan. Nu ska jag hälla i mig powerking eller dra en lina så man blir pigg, om man jobbar tillräckligt många extra timmar kanske man har råd med det snart ;) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0