My heart is sinking as I'm lifting up above the clouds

Under mina dagar i Cypern har jag lärt mig sex saker: att de har vänstertrafik, god mat, ännu godare drinkar, jävligt snygga killar, otroligt fina stränder och fantastiskt väder. Och det summerar veckan (som tyvärr gick alldeles för fort) ganska så bra!! 
 
Vi har spenderat nästan hela vår vakna tid på stranden, i havet eller vid poolen, levt på oliver tzatziki & fetaost, druckit rosé varje dag, ätit chokladmuffins till frukost och verkligen bara njutit.
 
För att inte låta för skrytsam lägger jag även till att vi hade en rumskompis sista kvällen i form av en fet jävla kackerlacka som inte gick att fånga, hej skrik och utebliven sömn. Kom hem runt 5 imorse och idag känns huvudet och kroppen lika tungt som om jag hade halsat tre flaskor tequila inatt. 
 
Har varit på toppenhumör hela veckan vilket är ett bevis på att sol & vin är det enda man behöver, att jag nu befinner mig i ett 10-gradigt Sverige, redan börjar flagna och börjar jobba imorgon gör att jag bara vill gråta men det är väl ganska förståeligt. 
 
Tack Cypern för att ni är ett grymt land som jag definitivt kommer att resa till igen och tack mamma för världens bästa vecka, ditt sällskap är oslagbart. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0